Tulevat tapahtumat

Ei ajankohtaisia tapahtumia

Aikaisempia tapahtumia

Kevätkokous 2019

Valkosipulin Ystävät ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 11.4.2019 Tekniskan Saleilla. Paikalle saapui 26 aktiivista yhdistyksemme jäsentä. Kokouksessa esiteltiin hallituksen toimintakertomus, yhdistyksen tilinpäätös, rahoituslaskelma ja toiminnantarkastajan/tilintarkastajan lausunto, ja myönnettiin hallitukselle ja muille tilivelvollisille vastuuvapaus. Lisäksi keskusteltiin tulevasta matkasta Unkariin paprika- ja valkosipulimarkkinoille 6.9.-9.9.2019 ja Pokrovan luostarivierailusta 4.5.2019. Lisää tietoja matkoista saatte tulevissa jäsentiedotteissa ja verkkosivuiltamme. Hallitus toivoo, että jäsenistö jatkossakin ilmoittaisi haluamistaan mahdollisista vierailukohteista hallitukselle.

Kevätkokousen osanottajia:

13.3.2019 Lounas

Valkosipulin Ystävillä oli mukava ja onnistunut lounastapaaminen viihtyisässä ravintola Cavernassa. Mukana olleet jäsenet pitivät todella runsaasta ja maukkaasta buffet tarjonnasta.

Syyskokous 2018

Syyskokouksen 2018 osanottajia.

Valkosipulin Ystävät ry:n sääntömääräinen syyskokous pidettiin 18.10.2018 Tekniskan Saleilla.
Paikalle oli saapunut 29 valkosipulin ystävää. Kokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen toimintasuunnitelmaja talousarvio vuodelle 2019. Päätettiin jäsenmaksu (27 euroa) ja tukijäsenmaksu (100 euroa).

Valittiin toiminnantarkastajiksi Riitta Kallio ja Riitta Leskinen sekä varatoiminnantarkastajaksi Juha Leskinen.
Kokouksessa käytiin vilkas keskustelu mahdollisista, tulevista jäsentapahtumista. Hallitus kiittä jäseniään aktiivisesta osallistumisesta tulevien tapahtumien suunnitteluun.

Hallitus jatkaa samalla kokoonpanollla:
Aimo Taponen (puheenjohtaja), Markku Knuutinen (varapj.), Irmeli Ahola, Anna-Maria Kantola, Mirja Mankinen, Seppo Siika-aho ja Rita Yli-Ollila.
Hallituksen jäsenten tehtäväalueet löytyvät osoitteessa: www.valkosipuliyhdistys.com

Valkosipulifestivaalit 2018.

Festivaalit vietettiin Keravalla lauantaina 18.8.2018. Kuvia tapahtumasta löydät kuvagalleriasta.

Kevätkokous 2018

Valkosipulin Ystävät ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 12.4.2018 Tekniskan Saleilla. Paikalle saapui 24 aktiivista valkosipuliyhdistyksen jäsentä. Kokouksessa esiteltiin hallituksen toimintakertomus, yhdistyksen tilinpäätös, rahoituslaskelma ja toiminnantarkastajan/tilintarkastajan lausunto, ja myönnettiin hallitukselle ja muille tilivelvollisille vastuuvapaus. Lisäksi käsiteltiin mm. tulevaa matkaa Kuremaan valkosipulimarkkinoille elokuussa 2018. Tarkempia tietoja matkasta saatte tulevissa jäsentiedotteissa ja verkkosivuiltamme. Kokouksessa keskusteltiin myös muista tapahtumista ja matkoista. Hallitus toivoo, että jäsenistö ilmoittaisi haluamistaan mahdollisista vierailukohteista hallitukselle.

Valkosipulipäivä 19.4.2018

Vierailu Lihatukku Veijo Votkinille 22.2.2018.

Syyskokous 2017

Valkosipulin Ystävät ry:n sääntömääräinen syyskokous pidettiin 19.10.2017 Tekniskan Saleilla.
29 aktiivista valkosipulilaista oli saapunut paikalle. Kokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen toimintasuunnitelma ja talosarvio seuraavalle toimintavuodelle. Päätettiin jäsenmaksu (27 euroa) ja tukijäsenmaksu (100 euroa).
Valittiin toiminnantarkastajaksi Riitta Kallio ja varatoiminnantarkastajaksi Helena Meriluoto.
Valittiin hallitus seuraavaksi 2-vuotiskaudeksi:

Hallituksen jäsenten tehtäväalueet selviävät hallituksen järjestäytymiskokouksessa ensi vuoden alussa.

Kevätkokous 2017

Valkosipulin Ystävät ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidettiin 27.4.2017

Tekniskan Saleilla. 25 aktiivista valkosipulilaista oli saapunut paikalle. Kokouksessa esiteltiin hallituksen toimintakertomus, yhdistyksen tilinpäätös, rahoituslaskelma ja toiminnantarkastajan/tilintarkastajan lausunto, ja myönnettiin hallitukselle ja muille tilivelvollisille vastuuvapaus. Lisäksi käsiteltiin mm. tulevaa matkaa Kallasteen sipulimarkkinoille. Tarkempia tietoja matkasta saatte tulevissa jäsentiedotteissa ja verkkosivuiltamme.

Korjaus: Yhdistyksen toimintakertomuksessa (2016), on lueteltu nykyinen hallitus (2017), Vuoden 2016 hallitus oli:
Aimo Taponen (puheenjohtaja,) Markku Knuutinen (varapj.), Irmeli Ahola, Riitta Ahonen, Anna-Maria Kantola, Tarja Leino, Mirja Mankinen ja Jori Olli (erosi hallituksesta 25.7.2016